Delen Delen op Twitter Delen op LinkedIn Delen op Telegram Link kopiëren Link gekopieerd Immutable Games heeft het bereik van zijn web3 digitale ruilkaartspel, Gods Unchained, uitgebreid met zijn recente lancering in de gerenommeerde Epic Games Store. Deze uitbreiding opent de game voor een enorm publiek van potentiële spelers, aangezien de Epic Games Store 230 miljoen gebruikers heeft, met 34,3 miljoen dagelijkse actieve gebruikers vanaf 2022. Gods Unchained, oorspronkelijk uitgebracht in juni 2019, biedt een unieke gameplay-ervaring waarbij spelers stapels verzamelkaarten en strijd tegen andere spelers. Met name is elke kaart een non-fungible token (NFT) die kan worden verhandeld op de marktplaats van het spel, gebouwd op het Ethereum Layer-2-netwerk genaamd Immutable X. Door de lancering in de Epic Games Store wil Gods Unchained zichzelf positioneren naast andere populaire digitale ruilkaarten. Games (TCG) zoals Hearthstone, Legends of Runeterra en Magic: The Gathering. Deze stap wordt gezien als een belangrijke mijlpaal voor de game, waarbij Daniel Paez, uitvoerend producent van Gods Unchained, zijn enthousiasme uitsprak over het bereiken van een breder publiek van traditionele pc-gamers en TCG-enthousiastelingen. In een interview met de GG-gaminghub van Decrypt benadrukte Paez het belang van geconsolideerde platforms en verklaarde dat spelers troost vinden in platforms die kwaliteit waarborgen en risico’s zoals malware verminderen.
De weg voor ons
Naast de lancering in de Epic Games Store, is Gods Unchained van plan om verschillende verbeteringen aan te brengen om de gebruikerservaring te verbeteren. Een opmerkelijke toevoeging is de introductie van de “Sealed” -spelmodus, een functie die doorgaans wordt gezien in reguliere ruilkaartspellen. In deze modus kunnen spelers deelnemen aan een handschoenrun totdat ze drie keer verliezen of zeven keer winnen, zonder de gebruikelijke beperkingen voor deckbuilding. Bovendien schetste de roadmap van de game, die in mei werd gedeeld, aankomende plannen voor nieuwe gamemodi en een mobiele lancering. Bovendien kondigde Gods Unchained een programma voor het maken van inhoud aan, gericht op het ondersteunen en versterken van makers door creatieve controle, beloningen, samenwerkingsmogelijkheden en erkenning voor hun werk te bieden. Vooruitkijkend, zal Gods Unchained zijn beschikbaarheid uitbreiden door later dit jaar op iOS en Android te lanceren. Een succesvolle Android-testperiode, uitgevoerd door partnerstudio iLogos, die 60.000 gamesessies registreerde, heeft de weg vrijgemaakt voor het mobiele debuut van de game. Volg ons op Google Nieuws
Beyond Boundaries
0 reacties