Delen Delen op Twitter Delen op LinkedIn Delen op Telegram Link kopiëren Link gekopieerd EXIT Festival en SolSea werken samen voor een gezamenlijke inspanning waarbij SolSea merchandise zal leveren en non-fungible tokens (NFT’s) zal ontwikkelen die de branding van Coca-Cola Servië tonen. De joint venture heeft tot doel bezoekers van het jaarlijkse zomermuziekevenement in Novi Sad, Servië, een exclusieve kans te bieden om NFT’s en merchandise te kopen tijdens het festival van 6 tot 9 juli 2023.
SolSea werkt samen met EXIT Festival, Coca-Cola Servië
EXIT Festival, Coca-Cola Serbia en SolSea hebben onlangs hun krachten gebundeld in een samenwerking die fysieke en digitale elementen samenvoegt. Deze samenwerking is gericht op het combineren van tastbare hoodies, een kenmerkende NFT-collectie op de SolSea-marktplaats op Solana en de sfeer van een festival, met als kern de activering van “Magic Mirror”.
De interactieve functie zal aanwezig zijn in de Coca-Cola Servië-zone op het EXIT Festival. Volgens een aankondiging van ALLA.ART kan de digitale ervaring worden gebruikt wanneer festivalgangers hun mobiele apparaten gebruiken om een meegeleverde QR-code te scannen en een foto van zichzelf te maken met behulp van de Magic Mirror. 🚨NFT AANKONDIGING 🚨Unieke mix van mode, kunst, muziek en technologie.SolSea slaat de handen in elkaar met @CocaColaSrbija voor @ExitFestival 2023 🚀Nieuwe hoogten met exclusieve merchandise, Coca-Cola Servië NFT’s en een nobel doel! Een nieuwe dimensie creëren voor festivalliefhebbers en impact hebben op levens.🔥 pic.twitter.com/UUY40CwdrL — SolSea (@SolSeaNFT) 5 juli 2023 Als onderdeel van het aanbod zijn 100 speciaal ontworpen hoodies exclusief gereserveerd voor VIP-leden en vergezeld van gepaarde NFT’s. Bovendien strekt het aanbod zich uit tot overhemden met korte mouwen en mouwloze shirts; het blijft echter onduidelijk uit de aankondiging van AllArt of deze items verband houden met NFT’s. Hoewel het huidige aanbod beperkt is tot de Servische divisie van Coca-Cola, is het bedrijf eerder betrokken geweest bij verschillende ondernemingen met non-fungible tokens (NFT’s). In juli 2021, ter herdenking van Internationale Vriendschapsdag, organiseerde Coca-Cola een veiling voor vier liefdadigheids-NFT’s die op Ethereum werden geslagen en beschikbaar werden gesteld op OpenSea, een NFT-marktplaats. Bovendien bracht Coca-Cola in 2022 nog een reeks NFT’s voor het goede doel uit op Polygon om dezelfde gelegenheid te markeren.
Timing van de release
Hoewel de samenwerking met grote opwinding wordt aangekondigd, is het vermeldenswaard dat hun samenwerking komt op een moment dat blue-chip NFT’s moeite hebben om hun marktaandeel te behouden. Slechts een paar dagen eerder zagen de bodemprijzen voor BAYC NFT’s een daling van 90% in de bodemprijs, waarbij de eigen NFT van Justin Bieber met bijna een miljoen dollar daalde, wat vermoedelijk werd veroorzaakt door kritiek op Azuki NFT’s, die naar verluidt opvallend waren gelijkenis met hun vorige collectie. Hoewel deze twee populaire NFT-collecties momenteel worstelen, is dit misschien niet bepalend voor het succes van de nieuwe samenwerking, die een tastbaar element toevoegt aan een traditioneel immaterieel bezit. Volg ons op Google Nieuws
0 reacties