fbpx

Lacoste breidt het NFT-ecosysteem uit met nieuwe functies voor beloningen en co-creatie

door | jun 30, 2023 | News

Delen Delen op Twitter Delen op LinkedIn Delen op Telegram Link kopiĆ«ren Link gekopieerd Het Franse modemerk Lacoste heeft de uitbreiding aangekondigd van zijn non-fungible token (NFT)-ecosysteem door een functie voor beloningen en co-creatie te introduceren voor zijn UNDW3-community. Lacoste maakte zijn eerste uitstapje naar de wereld van web3 in juni 2022 met de lancering van de UNDW3 Genesis Passes NFT-collectie, bestaande uit 11.212 unieke tokens. Deze NFT’s dienden als toegangspoort voor leden van de gemeenschap om toegang te krijgen tot exclusieve merchandise in beperkte oplage en persoonlijke gemeenschapsevenementen, wat een meeslepende en unieke ervaring opleverde. Met elke NFT die aanvankelijk werd geslagen voor de prijs van 0,08 ETH (ongeveer $ 95 op dat moment), ontvingen de NFT-houders van Lacoste in september een extra verrassing toen het merk profielfoto’s (PFP’s) met krokodillenthema uitzond. Lacoste had al geplaagd dat deze NFT’s deel zouden uitmaken van een buitengewoon, ervaringsgericht en co-creatief universum. Zoals vermeld in een persbericht, biedt de recente uitbreiding van Lacoste’s Web3-universum Genesis Pass-houders de mogelijkheid om hun NFT’s om te zetten in een UNDW3-kaart. Door hun portemonnee aan een speciale website te koppelen, krijgen deze kaarthouders toegang tot vele functies, waaronder creatieve sessies, wedstrijden, videogames en interactieve gesprekken. Als extra stimulans beloont het platform gebruikersactiviteit op de site met punten die bijdragen aan een leaderboard, wat de zeldzaamheid en het prestige van de NFT’s vergroot. ā€œBaanbrekend in het concept van een dynamische NFT binnen onze branche getuigt van onze gedurfde visie. Naast de vluchtige trends rond NFT’s en de metaverse, zien we blockchain als een versneller, die een meer inclusieve en ervaringsgerichte digitale wereld inluidt.” Catherine Spindler, plaatsvervangend CEO van Lacoste Lacoste werkte eerder samen met het populaire platform voor het bouwen van een wereld Roblox, introduceerde digitale kledingartikelen en breidde zijn aanwezigheid in het virtuele rijk uit. Lacoste sluit zich aan bij andere gerenommeerde modemerken, waaronder Nike, Adidas, Dolce & Gabbana en Gucci, die zich onlangs in de NFT-ruimte hebben gewaagd. Deze trend benadrukt de toenemende interesse binnen de mode-industrie in het verkennen van het potentieel van NFT’s en hun vermogen om merkbetrokkenheid en klantervaringen te verbeteren. Volg ons op Google Nieuws

Beyond Boundaries

News

Related post

0 reacties

Een reactie versturen

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Check onze socials!

ī€•

Gratis Verzending

Vanaf een bestelling van 40,-Ā 

ī€”

Veilige Betalingen

Wij bieden een veilige winkelgarantie met klarna en ideal.

ī€Ø

Uitgebreid Assortiment

Voor ieder sportdoel de juiste supplementen.

0
    0
    Winkelwagen
    Winkelwagen legenTerug naar Winkel
      Apply Coupon
      Available Coupons
      anna10 Get 10% off
      blackboyfly10 Get 10% off
      chanfit15 Get 15% off
      hailey10 Get 10% off
      highsky15 Get 15% off 15% korting!
      jerraimke15 Get 15% off
      lisa100 Get 10% off
      olens10 Get 10% off
      ollie10 Get 10% off
      ramon10 Get 10% off
      Unavailable Coupons
      anique10 Get 10% off
      april20 Get 20% off
      black20 Get 20% off
      jerra10 Get 10% off
      jesse50goals Get 10% off
      jessespitta Get 10% off
      juice10 Get 10% off
      juli15 Get 15% off
      juni10 Get 10% off
      mama1 Get 15% off