Delen Delen op Twitter Delen op LinkedIn Delen op Telegram Link kopiëren Link gekopieerd Animoca Brands, een bedrijf dat verantwoordelijk is voor het bevorderen van digitale eigendomsrechten voor gaming en de metaverse, heeft zijn samenwerking aangekondigd met Celo, een koolstofnegatief blockchain-ecosysteem. Door lid te worden van het Celo-ecosysteem, wil Animoca Brands web3-gaming uitbreiden op Celo’s mobile-first infrastructuur, met de bedoeling om sociale impact en klimaatactie te stimuleren door middel van nieuwere web3-tools.
Ontwikkeling gaande
In een persbericht van 21 juni, gedeeld met crypto.news, kondigde Animoca Brands hun samenwerking aan met Celo, een platform gericht op mobiele toegankelijkheid, dat zich richt op een brede gebruikersgroep van meer dan 6,4 miljard gebruikers van mobiele telefoons wereldwijd. Celo heeft al meer dan 240 miljoen transacties gefaciliteerd en heeft een marktkapitalisatie van $ 350 miljoen. Celo heeft opmerkelijke vooruitgang geboekt bij het compenseren van koolstofemissies, met 4.104 ton tCO2-eq die is gecompenseerd op de protocollaag sinds de mainnet-lancering op Earth Day 2020. “ Animoca Brands is een marktleider die de acceptatie van web3-gaming en onderwijs stimuleert, en deze nieuwe samenwerking vertegenwoordigt een aanhoudend momentum voor de toekomst van ReFi (regeneratieve financiering). De gedeelde inzet van Animoca Brand om duurzame en toegankelijke technologie te promoten door middel van financiële inclusie, de mogelijke ontwikkeling van nieuwe projecten op Celo’s mobile-first platform en educatieve campagnes rond gaming en duurzaamheid ondersteunt de betrokkenheid van ecosystemen. Dit alles is cruciaal voor het vergroten van het bewustzijn en begrip voor real-world use cases van blockchain-technologie en hoe dit een positieve invloed kan hebben op het dagelijks leven.” Rene Reinsberg, mede-oprichter en voorzitter van de Celo. Als onderdeel van de samenwerking met het Celo-ecosysteem, zal Animoca Brands ook bijdragen leveren op het gebied van onder meer de acceptatie van blockchain-technologie door financiële inclusie, innovatieve projectontwikkeling en educatieve campagnes gericht op blockchain op lokaal en regionaal niveau. Bovendien zal Animoca Brands de beveiliging van het Celo-netwerk verbeteren door een validator uit te voeren en zich bij gerenommeerde entiteiten als Deutsche Telekom, Coinbase Ventures en a16z aan te sluiten in deze cruciale rol. Bovendien voeren Animoca Brands en de Celo Foundation besprekingen om strategische initiatieven op te zetten, nieuwe implementaties te verkennen en integraties te vergemakkelijken die prioriteit geven aan sociale impact en klimaatactie.
Web3 ontwikkelingen gaan door
Ondanks heen en weer tussen de SEC, Binance en Coinbase in de Verenigde Staten, suggereren verschillende positieve nieuwsontwikkelingen dat web3 niet dood is. Op 20 juni investeerde Accenture, een wereldwijd bedrijf voor professionele dienstverlening, in Parafin, een dienstverlener op het gebied van web3-infrastructuur, en eerder op 21 juni ontving Ticketmaster patentgoedkeuring om hun onderzoek naar de volgende generatie internet voort te zetten. Hoewel het nog te vroeg is om te zeggen wat de resultaten bij adoptie zullen zijn, is het vermeldenswaard dat een aantal grote spelers web3-ontwikkeling nog steeds serieus nemen. Volg ons op Google Nieuws
Beyond Boundaries
0 reacties